Navigace

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář akcí

Strategie MAS Rozkvět 2021-2027

Strategie MAS Rozkvět 2021-2027

Strategie MAS Rozkvět 2014-2020

logo IROP

nzu light

Spolupráce MAS

web MAP vzdělávání

logo Linecká stezka

Interreg AT-CZ

Cisterscapes
logo Eduzměna logo čsksnszm logoSpolupráce PRV

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Památník Petra Chelčického

Památník P. Chelčického

Regionální partneři

logo svazku obcí Blata CH L mikroregionlogo Podkletí
Linhart MAS BlaNet
logo MAS Šumavsko
Národní síť Zdravých měst kraj
logo logo
CH L ovoce Bio-certifikát Lallinger Winkel

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE:3
DNES:492
TÝDEN:2186
CELKEM:1460463

Výběr jazyka

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

PodKletí ON LINE – propagační kampaň přilákala návštěvníky

Typ: náš tip
Spolek Jihočeský venkov zrealizoval díky podpoře Jihočeského kraje svou první propagační kampaň.

Tisková zpráva

 30.9.2016

PodKletí ON LINE – propagační kampaň přilákala návštěvníky

Spolek Jihočeský venkov zrealizoval díky podpoře Jihočeského kraje svou první propagační kampaň.

Jejím cílem bylo zviditelnit a dostat do povědomí návštěvníků Jižních Čech nově vzniklou turistickou oblasti PodKletí a její destinační management.

Kampaň byla zacílena na aktivní turisty, rodiny s dětmi a seniory jako hlavní cílové skupiny návštěvníků regionu – turistické oblasti  PodKletí.

Turistickou oblast PodKletí tvoří celkem 63 obcí, které spojuje typicky jihočeský venkovský charakter, krásná příroda, živé tradice, pohodová nálada…a Kleť na dohled.

Spolek Jihočeský venkov spojuje v rámci turistické oblasti  PodKletí  obce Svazku obcí Blata, mikroregionu Chelčicko-Lhenického, Svazku obcí Netolicko, Svazku obcí Podkletí a Mikroregionu Blanský les – Podhůří.

Marketingová kampaň využila především internetové prostředí – web www.jihoceskyvenkov.cz  a nově vytvořený facebookový profil www.facebook.com/JihoceskyVenkovPodkleti. Statistiky facebooku jsou zajímavé - ve velmi krátké době turistická oblast PodKletí získala první tisícovku „přátel“, z toho více než 2/3 tvořily ženy, lidé ve věku 25-34 let tvořili 30% fanoušků, ve věku 35-44 let pak dalších 28%. Také se zvýšila návštěvnost webu a opakovaná četnost jeho návštěv.

Díky projektu vznikla vlastní fotobanka, hlavně na facebooku oblíbené „foto-tajenky z PodKletí“ oslovily především seniory.  Již nyní můžeme slíbit, že fotokvízy budou pokračovat i nadále.

Kalendář akcí pořádaných v PodKletí je dost pestrý na to, aby si vybral každý. Všechny snadno najdete jednoduše na webu www.jihoceskyvenkov.cz . Takže na shledanou v PodKletí …a nejen on-line!

 

 

Jihočeský venkov,  z.s.

kancelar@jihoceskyvenkov.cz


Vytvořeno: 2. 10. 2016
Poslední aktualizace: 20. 10. 2016 14:15
Autor: Správce Webu