Českobudějovicko skrze MAS Rozkvět a projekt MAP dostane zvláštní podporu v oblasti vzdělávání. Pro svůj unikátní výcvikový program nás vybral Nadační fond Eduzměna.
Výběr jazyka
- cz
- en
- de
Obsah
PodKletí ON LINE – propagační kampaň přilákala návštěvníky
Tisková zpráva
30.9.2016
PodKletí ON LINE – propagační kampaň přilákala návštěvníky
Spolek Jihočeský venkov zrealizoval díky podpoře Jihočeského kraje svou první propagační kampaň.
Jejím cílem bylo zviditelnit a dostat do povědomí návštěvníků Jižních Čech nově vzniklou turistickou oblasti PodKletí a její destinační management.
Kampaň byla zacílena na aktivní turisty, rodiny s dětmi a seniory jako hlavní cílové skupiny návštěvníků regionu – turistické oblasti PodKletí.
Turistickou oblast PodKletí tvoří celkem 63 obcí, které spojuje typicky jihočeský venkovský charakter, krásná příroda, živé tradice, pohodová nálada…a Kleť na dohled.
Spolek Jihočeský venkov spojuje v rámci turistické oblasti PodKletí obce Svazku obcí Blata, mikroregionu Chelčicko-Lhenického, Svazku obcí Netolicko, Svazku obcí Podkletí a Mikroregionu Blanský les – Podhůří.
Marketingová kampaň využila především internetové prostředí – web www.jihoceskyvenkov.cz a nově vytvořený facebookový profil www.facebook.com/JihoceskyVenkovPodkleti. Statistiky facebooku jsou zajímavé - ve velmi krátké době turistická oblast PodKletí získala první tisícovku „přátel“, z toho více než 2/3 tvořily ženy, lidé ve věku 25-34 let tvořili 30% fanoušků, ve věku 35-44 let pak dalších 28%. Také se zvýšila návštěvnost webu a opakovaná četnost jeho návštěv.
Díky projektu vznikla vlastní fotobanka, hlavně na facebooku oblíbené „foto-tajenky z PodKletí“ oslovily především seniory. Již nyní můžeme slíbit, že fotokvízy budou pokračovat i nadále.
Kalendář akcí pořádaných v PodKletí je dost pestrý na to, aby si vybral každý. Všechny snadno najdete jednoduše na webu www.jihoceskyvenkov.cz . Takže na shledanou v PodKletí …a nejen on-line!
Jihočeský venkov, z.s.
Poslední aktualizace: 20. 10. 2016 14:15