Navigace

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Strategie MAS Rozkvět 2021-2027

Strategie MAS Rozkvět 2021-2027

Strategie MAS Rozkvět 2014-2020

logo IROP

nzu light

Spolupráce MAS

web MAP vzdělávání

logo Linecká stezka

Interreg AT-CZ

Cisterscapes
logo Eduzměna logo čsksnszm logoSpolupráce PRV

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Památník Petra Chelčického

Památník P. Chelčického

Regionální partneři

logo svazku obcí Blata CH L mikroregionlogo Podkletí
Linhart MAS BlaNet
logo MAS Šumavsko
Národní síť Zdravých měst kraj
logo logo
CH L ovoce Bio-certifikát Lallinger Winkel

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE:2
DNES:665
TÝDEN:3985
CELKEM:1473289

Výběr jazyka

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Výuka českého jazyka pro žáky se SVP (webinář)

Bezbariérový vstup na akci

20.10.2021, od 17 hodin (délka webináře 1 hodina)
Lektor: Mgr. Klára Eliášková
Doporučeno pedagogům 1. stupně ZŠ, pedagogům 2. stupně ZŠ, pedagogům gymnázií, pedagogům SOŠ a SOU

Datum konání: 20. 10. 2021 začátek od 17:00, délka 60 minut

Místo konání:

Typ akce: ostatní

Organizátor: Neuvedeno

Doba trvání: 60 minut

Poznámka: zdarma

Přihláška zde

Webinář se bude obsahově zaměřovat na výuku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami integrovaných v běžných třídách základních nebo středních škol. Nejprve budeme společně diskutovat o způsobech, které jsou při jazykovém vyučování těchto žáků v třídách realizovány. Zaměříme se především na způsoby individualizace práce v hodinách českého jazyka. Následně konkretizujeme negativní dopady nesprávných způsobů individualizace se zřetelem k integrovaným žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a představíme si jeden z možných způsobů řešení problematických míst jazykové edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v podobě tzv. konstruktivistické diferenciaci učení. Domníváme se, že se jedná o způsob práce, jehož prostřednictvím lze (nejenom) integrované žáky vzdělávat s respektem k jejich potřebám, možnostem a v přirozené návaznosti na jejich stávající znalosti a dovednosti.


Vytvořeno: 3. 10. 2021
Poslední aktualizace: 3. 10. 2021 21:33